us_flag

Eivind Smith

En dynamisk og inspirerende foredragsholder med fokus på menneske, og på salg.  Han har jobbet med salg, markedsføring og forhandlinger på toppledernivå som involverer utbredt kontakt med kunder, underleverandører, myndigheter, massemedia og byråer.

Før Eivind etablerte seg som foredragsholder i 2002 satt han i ledende stilling i Kellogg Company i Norge fra 1990 til 96, deretter i seks år som markedsdirektør i Hakon Gruppen AS.
Norske Avisers Landsforbund har kåret Eivind Smith til ”Beste foredragsholder gjennom tidende”!

TO AKTUELLE FOREDRAG:

Se deg i Speilet

Stikkord: Humor – glede – salg

Foredraget handler om deg selv som menneske. Hvordan du oppfører deg i hverdagen som selgende medarbeider og som medmenneske.
Foredraget handler om det å tenke positivt og ta ting med godt humør. Det viser også hvor viktig det enkelte menneskets posisjon er i bedriften, i forhold til bedriftens totale profil og suksess. Det går på kultur, holdninger og gjennomføring av bedriftens strategier og oppgaver.

Foredraget er delt i tre deler:
- Enkeltmenneskets rolle i bedriften.
- Utfordringene skreddersydd for den enkelte bedrift.
- Fokus på å være fornøyd med seg selv slik man er, og på at det du gir ut er det du får igjen.

Videre handler det om:

Hva er motivasjon og hva er inspirasjon?
Hvor henter du energi til hverdagen?
Hva betyr det for meg og firma at jeg endrer adferd?
Hva skaper engasjement?

 

Hva gjør en leder som lykkes

( i butikk, i bank, i byggebransjen,  i offentlig sektor)
Stikkord: tør – vil – kan - inspirere

Foredraget handler om hvordan jeg som leder bør opptre i hverdagen.
I de fleste bedrifter kommer 70 % av resultatet fra lederen.

Foredraget har følgende 5 deler:

• Meg som leder
• Medarbeiderne
• Butikken
• Tall og fakta
• Markedsføring

Foredragene spesialskrives for den enkelte bedrift, og derfor kreves det et 2 til 3 timers møte før samlingen.  Begge foredragene er omlag 90 minutter lange, men kan fortkortes noe.